אביגדור ליברמן: "המפלגות החרדיות הגזימו בדרישותיהן"

אברהם זילבר | צילום: יוסי זמיר 2 Comment on אביגדור ליברמן: "המפלגות החרדיות הגזימו בדרישותיהן"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לא עושה הנחות לאף אחד בראיון אופוזיציוני אצל אבי מימרן ב'קול חי':

ליברמן נחרץ מתמיד בהחלטתו להישאר באופוזיציה: "הבהרנו באופן ברור מאוד, שיש לנו מחוייבות לקוי יסוד ברורים וההתנהלות של הממשלה הנוכחית לא מקובלות עלינו, הן בנושאי העלייה והקליטה, הגיור, הלאום, רוב העקרונות שלנו לא קיימים ולכן אין לנו מה לחפש שם בקואליציה הזו בלי טעם וריח".

"אם הממשלה רוצה להתחפש לימינית, שתדע שאנו עומדים לפני שבועות ולא לפני פורים, זה לא הזמן לתחפושות. הממשלה הזו בראשות נתניהו בגדה בכל עקרונות הימין שעליה היתה מבוססת תמיד ואין לנו כמפלגת ימין אמיתית כל שייכות לשם".

ליברמן מנסה לשכנע שהחלטתו להישאר באופוזיציה לא נובעת בעקבות כניסת החרדים: "אין לי שוo דבר נגד המפלגות החרדיות, הפעם הם הגזימו מדי בדרישותיהם, ולא הותירו לנו שום ברירה.

"אם חוזרים אחורה ל-2009" אומר ליברמן בציניות "שיחזרו אולי לשנת 69, מה הבעייה? מציאות שהתקדמנו מאז ואנו לא מעוניינים לחזור אחורה, נקח את נושא הגיור, דבר שאושר כבר אצל הרבנים, וכעת באים ומחזירים הכל אחורה, אין לנו טעם להיות שם".

על הווטו שהטיל נגד המפלגות החרדיות בקואליציה הקודמת אומר ליברמן: "אני לא הולך לדבר על המדליפים מלשכת נתניהו שהוציאו בזמנו הודעות לגביי, לא רציתי לזעזע את המערכת ולהחליף עוד ממשלה בפחות משנתיים, אמרתי אז, או הממשלה הקיימת או בחירות, סברתי שזה מה שנכון לעשות אז".

ליברמן מנצל את הבמה לאיחולים לידידו הטוב: "אריה דרעי הוא אחד ההבטחות הגדולות בפוליטיקה הישראלית, הוא כל לא מיצה את עצמו, יש לו יכולות מדהימות, מקווה ומאחל שתהיה לו הצלחה גדולה בתפקידו החדש המלא באתגרים, בטוח שהוא יעשה עבודה טובה, אנו ידידים טובים ושומרים על קשר רציף".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ליברמן מגזים בדרישותיו, שרוצה לחנך את הציבור…

  2. 1

    אולי תביאו את הראיון להאזנה, תודה מראש